You are not connected. Please login or register

EUROPE 2008 VOLUME 1

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Mar 20, 2008 12:04 am

Gintaras

avatar
well known player
well known player
dasa wrote:please put more screenshots in the game Very Happy

why?just download all patch and you see everythink Wink

View user profile

27 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Mar 20, 2008 1:03 am

Gintaras wrote:
dasa wrote:please put more screenshots in the game Very Happy

why?just download all patch and you see everythink Wink
haha nice one gintaras

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

28 europe 2008 on Thu Mar 20, 2008 1:22 am

κωστα ειδες την φανελα της cska που ειχα κανει τα νομυρε δηλαδη το posotining αντο τελος παντων

View user profile

29 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Sat Mar 22, 2008 2:42 am

PAO fan


Guest
Συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά παιδιά...! cheers cheers Basketball

Απλά θέλω να ρωτήσω, αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον ήχο στο αρχικό video της Euroleague (δεν ακούγεται τίποτα) και το ότι οι πράσινες φανέλες του Παναθηναϊκού έχουν πράσινους αριθμούς είναι μόνο δικό μου, ή είναι γενικό... Επίσης, στο v2 θα βελτιώσετε τα cyberfaces...; Smile

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και πάλι...! Very Happy

30 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Sat Mar 22, 2008 2:46 am

PAO fan wrote:Συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά παιδιά...! cheers cheers Basketball

Απλά θέλω να ρωτήσω, αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον ήχο στο αρχικό video της Euroleague (δεν ακούγεται τίποτα) και το ότι οι πράσινες φανέλες του Παναθηναϊκού έχουν πράσινους αριθμούς είναι μόνο δικό μου, ή είναι γενικό... Επίσης, στο v2 θα βελτιώσετε τα cyberfaces...; Smile

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και πάλι...! Very Happy
re bazelara 8a bgei ena update twra me dior8omena ta cybers kai kits kai saves epishs sto v.2 8a uparxei to euroleague me hxo kai einai geniko oxi mono diko sou afro

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

31 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Sat Mar 22, 2008 5:02 am

PAO fan


Guest
Ok thanks...! Very Happy διάβασα για το update στα προηγούμενα posts και το περιμένω... cheers

Ναι, ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ... Smile Basketball

32 nba 08 patch on Sat Mar 22, 2008 6:21 pm

markcos7


WaterBoy
WaterBoy
paidia kalhspera.exv steilei 2 fores minima alla mallon to estila se lathos topik.ervthsh.sto neo patch tha exei olympiako kai ari ektos tis ypolipes europaikes omades;kai pote to ypologizete;

View user profile

33 europe 2008 on Sat Mar 22, 2008 6:36 pm

θα εχει Η v2 ολες τις ομαδες της euroleague αρα ολυμπιακο και αρη.ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΕ 1,5-2 ΜΗΝΕΣ afro

View user profile

34 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Apr 03, 2008 1:28 am

markcos7 wrote:paidia kalhspera.exv steilei 2 fores minima alla mallon to estila se lathos topik.ervthsh.sto neo patch tha exei olympiako kai ari ektos tis ypolipes europaikes omades;kai pote to ypologizete;

H idia aporia Smile

View user profile

35 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Apr 03, 2008 1:39 am

c3rb wrote:
markcos7 wrote:paidia kalhspera.exv steilei 2 fores minima alla mallon to estila se lathos topik.ervthsh.sto neo patch tha exei olympiako kai ari ektos tis ypolipes europaikes omades;kai pote to ypologizete;

H idia aporia Smile
megale sas apanthse o sani-saras ari/osfp 8a exei h v.2 kai panionio/pannelinio/ to v.3 to teliko afro

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

36 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Apr 03, 2008 1:47 am

Ok ksereis pos ine afta, an den to pei o admin, den ine pote siguro:)
Ty

View user profile

37 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Thu Apr 03, 2008 2:11 am

c3rb wrote:Ok ksereis pos ine afta, an den to pei o admin, den ine pote siguro:)
Ty
tpt

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

38 angf on Sat Apr 05, 2008 4:25 pm

szbngtf


Guest
can you get olympiakos in the patch please

39 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Sat Apr 05, 2008 4:47 pm

szbngtf wrote:can you get olympiakos in the patch please
it would be at v.2 patch

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

40 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Tue Apr 08, 2008 1:46 am

Partizan

avatar
WaterBoy
WaterBoy
did you crete Partizan already,or he is in v.2 ? Smile

View user profile

41 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Tue Apr 08, 2008 2:36 am

he is in v.2 lol! afro Wink Basketball basket

View user profile

42 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Tue Apr 08, 2008 6:09 pm

Partizan

avatar
WaterBoy
WaterBoy
cool sani-saras Very Happy

View user profile

43 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Sun Jun 15, 2008 6:45 pm

Agent Ze


Guest
I have a problem i install everything correctly but when i play the numbers are the numbers of NBA teams how can i sole it

44 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Tue Jun 17, 2008 1:54 pm

they will be correctly

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

45 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Mon Jul 14, 2008 3:47 pm

STAVROS


Guest
TA EXO KANEI OLA OSA LEI,DLD EIME OK ALLA OTAN PEZO AGONA ME PETAEI EXO......TI KANO LA8OS?

46 Re: EUROPE 2008 VOLUME 1 on Tue Jul 15, 2008 12:17 am

STAVROS wrote:TA EXO KANEI OLA OSA LEI,DLD EIME OK ALLA OTAN PEZO AGONA ME PETAEI EXO......TI KANO LA8OS?
TPT BUGG POU 8A DIOR8O8EI

View user profile http://nba-live-edit.forummotion.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum